Зв’язок у подарунок

Не клієнти йдуть до нас, а ми до них. Приклад особистого обслуговування днями продемонстрували працівники компанії КИЇВСТАР у Вінниці. Там пройшла ще одна акція «З думкою про Вас». Завдяки їй жителі міста у подарунок від мобільного оператора отримали безкоштовний зв’язок до кінця дня. Спілкування у подарунок отримали і кореспонденти ВІККА-НОВИН.

Акція КИЇВСТАР «З думкою про Вас» вже відбулась у 10 містах країни. У столиці вона навіть увійшла до Книги рекордів України в категорії «Масові заходи» та «Бізнес». У Вінниці рекордів не ставили, а просто дарували людям радість.
Антон Дзюбенко, заступник директора з маркетингу Київського РУ: «Суть нашей акции – прийти к абоненту, а обычно бывает наоборот».
Наталія Дадівєріна, менеджер відділу зв’язків із громадськістю Київського регіонального управління компанії КИЇВСТАР: «У компанії велика ідея – це «З думкою про Вас», і вона полягає в активному піклуванні про клієнтів».
У рамках проекту співробітники компанії роздають абонентам безкоштовні пакети на спілкування в мережі впродовж доби. Організатори зазначають: такі заходи – задоволення не з дешевих, втім віддача від них коштує значно більше.
Антон Дзюбенко, заступник директора з маркетингу Київського РУ: «Очень дорого общение с клиентами и понимание того, что им нужно».

Перед роздачею подарунків працівники компанії утворюють живу зірку – символ активної роботи компанії. Потому розходяться вулицями міста, аби здивувати клієнтів сюрпризом.
Ірина Гришко, кореспондент: «Головне – не подарунок, а увага. Саме на це і зробили ставку організатори акції і не прогадали: вінничани радіють можливості додаткового спілкування».
Ще на площі люди хочуть отримати подарунок: поспіхом називають номер свого телефону та знайомих.
Сергій Технев, інженер з планування мережі Черкаського відділення: «Люди реагируют хорошо, я люблю общаться и получаю удовольствие».
Аліна, учасниця акції: «Я буду дзвонити рідним, батькам, знайомим».
Людмила, учасниця акції: «Всю телефонну книгу сьогодні продзвоню».
Акція «З думкою про вас» – це перший крок у реалізації великої ідеї бренду. Вона – у персональній турботі про клієнтів.

Leave a Reply

avatar
  Підписатися  
Повідомте про
    
Стали свідком новини? Тисніть тут