Новини на ВІККАЕкономічні новиниЯк просувати місцевий бізнес у Черкасах: 4 поради від...

Як просувати місцевий бізнес у Черкасах: 4 поради від LuxSite

-

- Advertisment -

Локальний бізнес має жорстку прив'язку до місця в офлайні. Кав'ярня, СТО, сервісний центр, магазин канцелярії – для всіх цих компаній традиційні способи просування можуть показувати недостатню ефективність.

Якщо ви власник локального бізнесу й орієнтуєтеся на Черкаси, час почати використовувати додаткові інструменти. Діджитал-агентство LuxSite підготувало для вас декілька порад, які допоможуть заявити про себе на місцевому ринку.

Google Мій Бізнес

Якщо одного разу ви мріяли, щоб у відповідь на запит Google видавав красиву плашку з короткою інформацією про вашу компанію, з адресою і часом роботи, фото і навіть місцем для коментарів, то… прокиньтеся, адже мрії давно стали реальністю! "Google Мій Бізнес" – це ефективний інструмент для місцевого бізнесу. Його можна використовувати навіть в тому випадку, якщо у вас немає сайту! Після реєстрації в Google Мій Бізнес ви з'явитесь у Картах, що дозволить користувачу побачити ваш заклад, щойно він спробує знайти найближчий суші-бар/спортивний магазин/кав'ярню. Але і це ще не все – ви зможете спілкуватися з клієнтами, аналізувати їхню активність і регулярно розповідати про свої розпродажі.

Контекстна реклама для локального бізнесу

Кафе, бензозаправки, салони краси, суші-бари, клінінгові компанії та автосервіси, книжкові магазини, аптеки – ці та сотні інших бізнесів орієнтуються на жителів невеликого району, міста або області. Попри те, що контекстна реклама чудово справляється з просуванням брендів, які не прив'язані до місця розташування, деякі прийоми допоможуть залучити клієнтів і в локальний бізнес.

Перший варіант – використання ключів з геоприв?язкою. Включайте в ключові слова назви конкретних вулиць, районів міста, найближчих знакових місць, наприклад, "Піцерія на Хрещатику", "Перукарня на Митниці". Тобто ключі повинні містити товар або послугу і географічне розташування.

Також можна використовувати таргетинг з геоприв?язкою не в самому запиті, а у розташуванні користувача. Під час налаштування використовуються звичайні ключові запити, але ставка коригується так, щоб оголошення показувалися потенційним клієнтам, які в певний момент перебувають у потрібній локації. Таргетуйте кампанію на конкретну локацію або 2-3-кілометровий радіус на карті.

Зробіть свій бренд впізнаваним у соцмережах

За статистикою, третина користувачів шукає ресторани, готелі та сервіси по внутрішньому пошуку або переглядаючи позначки друзів. Використовуйте це для просування свого бізнесу. Зареєструйте бізнес-сторінку, вкажіть максимум корисної інформації, продумайте контент-план із корисними та розважальними постами. Стимулюйте клієнтів залишати відгуки та ставити оцінку сторінці – це впливає на ранжування всередині Facebook. Реклама в соцмережі Facebook буде ефективною, якщо ви правильно налаштуєте таргетинг. Частіше публікуйте пости, і аудиторія почне вас впізнавати.

Зареєструйтеся в усіх можливих бізнес-каталогах

Каталоги міських порталів і сайти, де зібрана інформація про місцеві бізнеси – це обов'язкове місце розміщення для локальних фірм, які надають певні послуги. Користувачі швидко знайдуть вас, підшукуючи собі електрика, стоматологічний кабінет або ведучого на весілля.

LuxSite допоможе вам стати помітними на черкаському ринку

Локальний ринок різних областей і міст багато в чому схожий, і Черкаси – не виняток. Бізнес концентрується в центрі, а його власники не завжди розуміють, чого хоче клієнт. На бульварі Шевченка – головній вулиці міста – можна знайти десятки аптек, магазинів одягу і маленьких приватних клінік. Час від часу закриваються не дуже успішні заклади, а на їх місце приходять нові… Якщо ви не хочете опинитися серед тих, хто програв, звертайтеся до професіоналів – спеціалістів компанії LuxSite.

– Працюємо з клієнтом, а не з "представниками бізнес-ніші". Вивчимо ваших конкурентів і запропонуємо дієві методи, які допоможуть виділитися на їхньому тлі.

– Війна за розкладом. Ми розберемося у всіх особливостях місцевої ринкової ніші та продумаємо, як змінити ситуацію при мінімальних фінансових інвестиціях.

– Не нав'язуємо зайві послуги. Ми запропонуємо лише ті рекламні інструменти, які дадуть результат і підвищать продажі.

– Досвід – це наше все. Ми реалізували понад 800 успішних проєктів для замовників з великих і малих міст.

Це актуально для всіх місцевих ресторанів, кафе, клубів, салонів краси, СТО, коворкінгів тощо. Звертайтеся, ми створимо ефективну стратегію просування локального бізнесу.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

Табурець показав наслідки ракетного удару по Смілі (ФОТО)

Нині триває ліквідація наслідків ракетної атаки по Смілі. Нагадаємо, зранку ворог вдарив по околицях міста з «Іскандеру». «Спершу про потерпілих....

Міграційна служба виявила двох нелегалів із США у Черкасах

Міграційники виявили двох нелегалів із США у Черкасах і прийняли рішення про їхнє повернення додому. Про це повідомляють на...

Цікаве:

Для черкащанок фахівці провели майстер-класи з догляду за домашніми тваринками (ВІДЕО)

У Черкасах відбулась безкоштовна консультація по догляду за тваринами....

Як безпечно заощаджувати на догляді за речами

Відвідуючи магазин побутової хімії, ти все частіше звертаєш увагу...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x