«ПриватБанк» піклується про комфорт не лише своїх клієнтів

«ПриватБанк» піклується про комфорт не лише своїх клієнтів, але користувачів інших банків. Для цього впровадив проведення операцій через мережу своїх терміналів самообслуговування для власників пластикових карток «MasterCard», «Visa» будь-яких українських та іноземних банків.

Роман Тихонов, керівник напряму розвитку контролю термінальної мережі: «На сьогодні будь-який клієнт «ПриватБанку» чи іншого банку може підійти до терміналу самообслуговування і здійснити велику кількість трансакцій, їх більше сотні. Починаючи від поповнення рахунку, закінчуючи основними банківськими послугами, які клієнт здійснює в банківському віконці».

Відтепер клієнти інших банків можуть сплачувати рахунки через термінали «ПриватБанку» не лише готівкою, але й за допомогою пластикової картки іншого банку.

Роман Тихонов, керівник напряму розвитку контролю термінальної мережі: «Для того, щоби клієнт іншого банку міг скористатися терміналом самообслуговування, йому необхідно підтвердити вхід за допомогою смс, яке прийде йому на мобільний. Він його вводить у терміналі та входить в головне меню».

На сьогодні в Україні працює більше 9300 терміналів самообслуговування «ПриватБанку». Із них 255 встановлено на Черкащині. Вони розміщені як у банківських відділеннях, так і в популярних торговельно-розважальних центрах.

Роман Тихонов, керівник напряму розвитку контролю термінальної мережі: «Вектор «ПриватБанку» направлений на те, щоби розвантажити каси банку та направити наших клієнтів і потенційних клієнтів до терміналів самообслуговування. Ці термінали самообслуговування ми розвиваємо не тільки у «ПриватБанку», але й у зовнішній мережі: на підприємствах, в магазинах та інші зручні місця для наших клієнтів».

Через термінали самообслуговування «ПриватБанку» можна отримати найпопулярніші банківські послуги: поповнення мобільного телефону, оплата комунальних та інших рахунків, грошові перекази, купівля квитків та інше. Одна з нових революційних послуг банку – обмін валют.

Роман Тихонов, керівник напряму розвитку контролю термінальної мережі: «У наших терміналах можна обміняти будь-які купюру, будь-якого номіналу доларів і євро. Обмін здійснюється в терміналах самообслуговування завдяки конвертації засобів і зарахуванням на банківську картку або рахунок. Обмін валют у терміналі триває не більше однієї хвилини. Головне, що клієнту не потрібно мати при собі паспорт. Для здійснення цієї операції в терміналі, йому потрібно здійснити вхід за допомогою смс-паролю або карти».

Обмін валют у терміналах здійснюється без додаткових комісій по курсу, що діє у відділенні «ПриватБанку». Скористатися сервісом у будь-якому відділенні вам допоможуть завжди привітні клієнт-менеджери.

Оксана Кашникова, клієнт-менеджер «ПриватБанку»: «Щоденно я допомагаю більше сотні клієнтам здійснювати будь-яку операцію в терміналі. Клієнтами нашого банку є як пенсіонери, так і студенти. Частіше клієнти звертаються по допомогу із здійсненням комунальних послуг, обмін валют, поповнення карток, мобільних телефонів. Тобто всі операції, які можна здійснити в касі, так само реалізують у терміналі».

Відтепер «ПриватБанк» чекає не лише на своїх, але і клієнтів інших банків. Адже піклується про комфорт усіх українців.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Стали свідком новини? Тисніть тут
booked.net