додому Новини на ВІККА Економічні новини Математики "ПриватБанку": "Субота – найбільш шопінговий день тижня"

Математики "ПриватБанку": "Субота – найбільш шопінговий день тижня"

0

Математики "ПриватБанку" дослідили закономірності кількості та загальних сум витрат держателів карток банку залежно від дня тижня. Як показав аналіз усіх транзакцій у мережі еквайрингу "ПриватБанку" в лютому 2015 року, більше за все купівель протягом тижня здійснювали в п’ятницю. При цьому найдорожчі купівлі українці зазвичай здійснюють по суботах. Ця тенденція стосується і чоловіків, і жінок.

Як видно на графіках, жінки набирають обороти весь тиждень і роблять максимум транзакцій у п’ятницю, а в суботу значно скорочують кількість купівель. При цьому сума покупок продовжує зростати, це вказує на те, що в суботу жінки здійснюють великі купівлі.

У чоловіків ситуація трохи інша: кількість транзакцій у п’ятницю та суботу тримається на одному рівні, але загальна сума покупок у суботу значно зростає.

У цілому можна сказати, що жінки здійснюють значно більше купівель, але на меншу суму, ніж чоловіки. Субота – день дорогих покупок у жінок. Можна припустити, що подарунки на 14 лютого дівчата купували заздалегідь, тоді як чоловіки залишили цю витрату на святковий день. Середу, 25 лютого, ми вважаємо аномалією, оскільки того дня стрибнув курс, і люди кинулися в магазини скуповувати сіль і сірники.

Тому порада "ПриватБанку" власникам магазинів і торгових мереж: у вихідні магазин повинен працювати. Тому що в ці дні покупці, особливо жінки, готові витрачати більше грошей. І якщо ваш магазин у суботу та неділю закрито, значить клієнт піде витрачати гроші до вашого конкурента. Неробочими днями вашої торгової точки краще зробити понеділок-вівторок – дні мінімальних витрат.

Математики "ПриватБанку" – це неформальний клуб за інтересами співробітників "ПриватБанку", які у вільний від роботи час досліджують питання, що не є важливими для ведення бізнесу, але відповіді на які можуть бути просто цікаві.

БЕЗ КОМЕНТАРІВ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Exit mobile version