Контакт-центр "Форвард Банк" святкує свій перший ювілей. 24 години на добу 7 днів на тиждень – у такому режимі минув рік плідної роботи. За цей час близько 85 тисяч українців змогли оперативно вирішити свої фінансові питання. У цьому їм допомагають оператори "гарячої лінії".
Галина Ткаченко, керівник контакт-центру "Форвард Банк" у м. Черкаси: "У нас свято. Ми вже рік як обслуговуємо наших клієнтів. Уже рік, як ми надаємо робочі місця працівникам. Це ті, хто закінчував місцеві вищі навчальні заклади. Вважаємо, що на даний момент ми впоралися з тими завданнями, які перед нами стояли, а це ефективне обслуговування клієнтів, ми впорались на 100%".
Контакт–центр "Форвард Банк" – то не лише кузня маститих спеціалістів, а й хороший стартовий майданчик для молодих фахівців. Будучи активним учасником соціального розвитку регіону, "Форвард Банк" максимально піклується про самореалізацію та працевлаштування тутешньої молоді. Нині у контакт-центрі працює майже півтори сотні черкасців. Більшість із них свій колектив вважає сім’єю. Бо працює тут із перших днів роботи Черкаського підрозділу.
Марина Супрун, начальник управління по роботі з персоналом "Форвард Банк": "Есть три составляющих успеха, благодаря которым мы работаем, идем вперед и достигаем успеха в банке "Форвард". Это знания, навыки и отношение. Вчерашние выпускники вузов за год работы в нашем банке стали руководителями, получили карьерный рост и опыт работы свой первый, приобрели менеджерские навыки".
"Форвард Банк" тісно співпрацює і з міським центром зайнятості. Його спеціалісти кажуть: за своїх колишніх підопічних спокійні. Бо і умови роботи тут, і зарплата – більш ніж достойні.
Оксана Щербак, директор Черкаського міського центру зайнятості: "Працевлаштування в банк відбувається офіційне. За заявками, обіцяли зарплату у 2 тисячі. Перевищили навіть обіцянки. Зараз працівники отримують більше 3 тис. заробітної плати. Сподіваємось на співпрацю, на довготривалу співпрацю".
З першим ювілеєм контакт-центр вітають і науковці. Представники черкаської наукової еліти зізнаються: рівень обслуговування тут справді європейський. Тож повчитися є чому.
Станіслава Пасєка, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту та економічної безпеки: "Це з одного боку додаткові робочі місця. А з іншого – дуже приємно працювати з такою організацією. Адже ми, викладачі, отримуємо додатковий досвід щодо управління персоналом".
Зупинятися на досягнутому "Форвард Банк" не збирається. У планах – розширення спектру послуг та подальша активна співпраця із державними установами.