Комісійний бум у Черкасах

Усе нове – добре забуте старе. Криза змушує людей шукати додатковий заробіток, а підприємливі черкасці роблять на цьому бізнес. У Черкасах відроджуються комісійні магазини. Так, у місті за останні півроку кількість таких магазинів зросла у декілька разів. Тут продають одяг, взуття, меблі, побутову техніку. Сьогодні товар від населення приймають і вже звичні секонд-хенди: попит породжує пропозицію. На що попит у черкаських комісійках – дивіться у спеціальному репортажі далі.

Ірина Гришко, кореспондент: «Якщо у вашій шафі є одяг, який вам набрид або став замалим, якщо вам подарували новий електрочайник, а старий уже непотрібен, заробити на непотребі можна, здавши речі до комісійного магазину».
Коли три роки тому в родині Андрія народилася двійня і почали накопичуватися дитячі речі, він замислився про відкриття комісійного магазину. Ідея слушна: те, що вже не знадобиться у одній родині, ще послужить у іншій. Перші зароблять, другі – зекономлять.
Коли одяг доньки почав не вміщатися у шафу, Євгенія прийшла до комісійки. Більше року дівчина – постійний її клієнт. Спочатку збувати речі було легко, коли популярність магазину зросла, товар почав затримуватися довше.
Євгенія, клієнтка комісійного магазину: «У меня маленький ребенок, есть вещи, отдать некому, почему бы не заработать, тем более, что тут же можно купить дешевле то, в чем нуждаешься. Например недавно я купила сапожки ТМ ЭККО всего за 30 гривен»

Нині радянський досвід актуальний, як ніколи. Півроку тому Андрій таки здійснив свій план і відкрив дитячу комісійку. Одяг, взуття, іграшки, візочки, ходунки – товару тут не бракує. Попит неабиякий, особливо на брендові речі, які не затримуються тут і на день. 20% комісії – і речам шукатимуть нового власника. З клієнтами укладають договір. Якщо товар не продасться, за зберігання доведеться сплатити магазину 3% від вартості товару.
У іншій комісійці на реалізацію під дещо вищий відсоток приймають усе: меблі, техніку, посуд, велосипеди, книги, біжутерію.
Олександр Бугмій, співвласник комісійного магазину: «Речі приймаємо вибірково, по сезону, на 3 місяці, потім уцінка або повернення».
Черкасці здебільшого несуть до магазину одяг та взуття, утім краще продаються побутові дрібнички. Покупці, особливо пенсіонери, задоволені: коли гаманець тонкий, товари, які були у використанні, – просто знахідка.
Зоя Олексіївна, покупець: «Комісійки завжди виручали людей, особливо в таку скрутну годину».
Власник новоспеченої комісійки переконаний – цей бізнес актуальний тільки під час кризи.
Олександр Бугмій, співвласник комісійного магазину: «Це тимчасовий бізнес, з тої великої кількості магазинів з часом залишаться одиниці».
Та доки кризі кінця й краю не видно, щодня клієнтами комісійних магазинів стають сотні городян. Гонитву за дешевизною не спиняє навіть відсутність гарантії на товар.
Віталый Бойко, заступник начальника Черкаського обласного управління у справах захисту прав споживачів: «Комісійні магазини підпорядковані Закону, але повернути або обміняти товар, придбаний у ньому, споживачі зможуть лише за згодою сторін».
Щоб вигідно продати, виставивши адекватну ціну, клієнту комісійного магазину необхідно добре вивчити ринок, точно визначитися з терміном реалізації та відсотком комісії. Щоб покупка у комісійці була вдалою – треба знатися не лише на цінах, а й на модних тенденціях, ретельно оглядати річ та все ж вимагати на неї хоча б якусь гарантію.

Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Стали свідком новини? Тисніть тут