Online TV
Новини на ВІККАВіККА-новиниУ Черкасах навести лад із білбордами в середмісті заважають...

У Черкасах навести лад із білбордами в середмісті заважають суди

Середмістя Черкас досі в білбордах. Хоч зникнути звідси вони мали ще на початку 2014-го. Ще декілька років тому в мерії ухвалили спеціальну схему розміщення такої реклами в місті. І більшість рекламістів погодилася прибрати свої білборди з бульвару Шевченка. Крім одного. Він пішов у суди й певен: реклами в місті має бути ще більше. Деталі – в сюжеті.

Оксана Поліщук, колишній начальник відділу дизайну міського середовища МВК: «Конструкція має бути пофарбована в сірий колір, фундаментний блок має бути заглиблений. Повинна мати власне зовнішнє освітлення».

Такими з часом мали стати всі білборди в Черкасах, розповідає ініціаторка реформи, вже колишня чиновниця Оксана Поліщук. Кілька років тому мерія намірилася навести лад із зовнішньою рекламою в місті. Для цього розробила спеціальні правила. Основні вимоги до рекламістів – підігнати щити під стандарти та прибрати білборди з центру міста. Більшість підприємців вимоги виконала. Крім одного.

Олександр Давиденко, начальник управління інспектування Черкаської міськради: «127 конструкцій ПП «Вересень+» визнані виконком такими, що не мають відповідних дозволів і мають бути демонтовані. Але нам заборонили в судовому порядку чіпати короля реклами в місті».

Власнику цієї компанії, депутату міськради Сергію Кудактіну, рекламна реформа не сподобалася. Він вважає її нечесною. Мовляв, її мета – знищити місцевих операторів реклами.

Сергій Кудактін, директор рекламної компанії: «На местном рынке происходит так, что киевляне приходят и пытаются выдавить местных для того, чтобы снимать все сливки рекламных бюджетов города самим. И всегда есть люди, которые им противостоят. Я как депутат им противостоял и как рекламщик».

Таких нарікань не розуміють в Асоціації зовнішньої реклами. За словами її очільника Артема Біденка, схема розроблена чесно. Це підтвердив Антимонопольний комітет.

Артем Біденко, керівник Асоціації зовнішньої реклами України: «Як правила можуть бути написані під одного оператора – мені незрозуміло. Тому що ключове рішення – звільнити центральну частину міста від великого формату (3*6). Це нормальна європейська практика. Це реалізується в Києві, це реалізується в Вінниці, причому у Вінниці це реалізується руками місцевого оператора».

Рекламна реформа в Черкасах зайшла у глухий кут. Жодна зі сторін не збирається йти на поступки. У владців поки зв’язані руки, щоб самовільно демонтувати щити. За 4 роки українська Феміда досі не вирішила, хто ж таки правий. Поки суди зволікають, білборди продовжують стояти.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

У Черкасах депутати проголосували за надання назви скверу та алеї

Міські депутати Черкас надали назви скверу та алеї, які раніше їх не мали. Повідомляє міська рада. Сквер на бульварі Шевченка,...

Що можна давати їсти дітям в укритті – офіційні норми

Кабінет Міністрів України ухвалив зміни до Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення і відпочинку, спрямовані...

Цікаве:

Коли найкраще садити часник і цибулю: сприятливі дні в листопаді

У листопаді часник і цибулю на зиму найкраще садити в першій половині місяця....

Friskies для собак — вибираємо корм, виходячи з потреб собаки. Поради ветеринара

Щоденний корм, який ми пропонуємо своїм улюбленцям, має складатися...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x