Online TV
Новини на ВІККАВіККА-новиниРемонт доріг у Черкасах триватиме до снігу

Ремонт доріг у Черкасах триватиме до снігу

Ремонт доріг у Черкасах триватиме до снігу. Тобто, за прогнозами синоптиків, до середини грудня. Науковці та спеціалісти дорожніх вишів України запевняють, що укладати ЩМА можна і при низьких температурах. Для цього до асфальтної суміші додають спеціальні хімічні добавки. Про їхні властивості експерти розповідали журналістам і працівникам мерії. Усі подробиці – в наступному сюжеті.

Ремонту доріг мороз – не завада. У Черкасах дорожники не зупиняться, поки не випаде сніг. Переживати за якість асфальтного покриття, говорять експерти, не варто. Професор Харківського національного автомобільно-дорожнього університету Валерій Жданюк запевняє: норми ДБН застаріли та не враховують сучасні технології.

Валерій Жданюк, Харківський національний автомобільно-дорожній університет: «Там написано, що будівництво повинно відбуватися весною від + 5 градусів і завершуватися восени при +8. Проте наука не зупиняється».

Науковці запевняють: нинішній температурний режим підходить для укладання ЩМА. Для цього до асфальтної суміші додають спеціальні хімічні добавки.

Сергій Кіщинський, завідувач відділу дорожньо-будівельних матеріалів і конструкцій ДП «ДерждорНДІ»: «Они и позволяют без ущерба качества готовить и укладывать асфальтобетонные смеси и при низких температурах окружающей среды».

Григорій Стефанович, заступник директора ТОВ «Управління механізації «Аерошляхбуд»: «Такого эффекта я не ожидал. Первый раз мы столкнулись в Запорожье, но использовали французскую добавку, а не итальянскую. Просто диву даешься, как она себя ведет при пониженных температурах».

Мають черкащани і чимало питань не лише до технологій асфальтування, а й до зовнішнього вигляду верхнього шару асфальту. Адже всі звикли до гладенького покриття. А те, яким нині встеляють дороги, – рихле та неоднорідне.

Сергій Кіщинський, завідувач відділу дорожньо-будівельних матеріалів і конструкцій ДП «ДерждорНДІ»: «Это специальный тип асфальта, так называемый ЩМА. Его разработали лет 20 назад в Германии именно как слой износа, который имеет повышенное сопротивление. Он более прочный, менее подверженный трещинообразованию. В Германии его ложили на участках дорог со сложным движением».

Нині ремонтники вже виконали роботи з укладання нижнього шару асфальту на 100% вулиць, які планували. А верхній шар – ЩМА – уклали лише на 60% запланованих доріг. До кінця ж цього року дорожники планують освоїти всі кошти, виділені міською владою на ремонт автошляхів.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

Напад на пенсіонерку: на Черкащині повідомили про підозру 43-річному чоловікові

За процесуального керівництва Уманської окружної прокуратури 43-річному жителю одного з сіл Уманського району оголошено підозру у розбійному нападі з...

На Черкащині чоловік пропонував інтим на АЗС: що йому присудив суд

В Умані судили чоловіка, який хуліганив на автозаправній станції. Він зайшов у приміщення голий і почав пропонувати операторці інтим....

Цікаве:

Чому збільшуються відключення світла на Черкащині: енергетики назвали головну причину

Графіки відключення електроенергії на Черкащині залишаються вимушеним кроком через...

Вже 15 років у лунки з картоплею вношу це: збираю по 2 ящика з квадратного метра щоразу

Щоб картоплі вродило як треба рекомендуємо обовʼязково додати до...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

Підключення до трансляції ВІККА...
Перевірка доступності потоку

Трансляція недоступна

Наразі пряма трансляція не ведеться. Спробуйте пізніше.

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x