Проїзд у міському транспорті Черкас подорожчає. Черкасцям доведеться платити на 25 копійок більше. Виконавчий комітет міської ради погодив збільшення тарифу на проїзд у маршрутках з однієї гривні п’ятдесяти копійок до однієї гривні сімдесяти п’яти копійок. Тепер нову вартість проїзду має затвердити облдержадміністрація. Точної дати, коли це станеться, там наразі не називають. Нагадаємо, минулого разу адміністрація затверджувала новий тариф аж півроку. Так довго шукали аргументи на користь збільшення тарифів. Чи є вони зараз – знає Вікторія Курченко.
Володимир Соломенний, генеральний директор ВАТ «Черкасиавтотранс»: «Мы не можем больше выдержать, мы не можем больше так работать».
Так говорить один із черкаських перевізників про нинішні півтори гривні за проїзд. Мовляв, підвищення тарифу – не примха, а потреба. За останні два роки здорожчало паливо, запчастини, зросли й інші витрати на перевезення. Перевізники бідкаються, що вже тривалий час працюють собі у збиток. Скаржаться на низькі тарифи та недоплату держави за перевезення пільговиків.
Петро Копієвський, приватний підприємець: «Тільки по моєму маршруту передбачено в цьому році 58 тисяч збитків, тобто компенсації за перевезення пільгових категорій. А фактично мені повинні заплатити 380 тисяч».
Тож перевізники вирішили кардинально виправити ситуацію. Апетити деякого з них сягнули аж двох з половиною гривень за проїзд.
Павло Карась, директор Департаменту економічної політики та розвитку МВК: «Ми порахували: в нас вийшли такі показники з 10 % рентабельністю: ПП Сінєльник: 2,01 грн., АТП 17127 – 2,43 грн.»
Такі апетити перевізників урізав міський голова.
Павло Карась, директор Департаменту економічної політики та розвитку МВК: «Шляхом тривалих переговорів між перевізниками і міською владою вдалося досягти цього компромісу Перевізники наполягали на іншій цифрі. Вони наполягали на мінімуму 2 гривні».
Утім, рішенням залишилися незадоволені і у міськвиконкомі. За словами Павла Карася, при єдиному тарифі перевізники опинилися в нерівних умовах. Відтак навіть компромісна «гривня сімдесят п’ять» має шанси закріпитися у маршрутках не надовго. На початку наступного року перевізники знову клопотатимуть про підвищення тарифів.