Покращувати стан здоров’я дітей відтепер можна під час уроків. У школі № 8 впроваджують унікальні оздоровчі технології – психогімнастику, казкотерапію та низку незвичайних вправ. Усе заради того, аби учням було легше засвоювати інформацію. Ідея впровадження оздоровчих технологій виникла в освітян під час науково-методичної роботи.
Ранок Інни Куценко починається з годування морської свинки Фросі. Завести тварину вдома дівчинка змоги не має. Тому неабияк зраділа живому куточку у школі.
Інна Куценко, учениця: «Мені батько не дозволяє, тому я сюди і прихожу. Вони дарують щастя. Можна поспостерігати, що вони роблять. Доглядати за тваринами не важко. Годуєш та граєшся з ними. Нам весело».
Живий куточок з’явився у навчальному закладі завдяки впровадженню оздоровчих технологій. Діти щодня мають змогу спілкуватися з тваринами. Проте цим освітяни не обмежилися. Для найменших започаткували оздоровчу гімнастику, йоготерапію та низку вправ для формування правильної постави.
Олена Рясна, заступник директора з виховної роботи Черкаської ЗОШ №8: «Ми маємо можливість залучити всіх дітей до цих здоровозберігальних технологій. Якщо в початковій школі ми приділяємо увагу ігровим моментам на уроках, то з дітками старшої школи ми більше працюємо під час виховної роботи, проводячи різноманітні акції щодо паління, толерантності. У нас зараз проходить тиждень превентивного виховання про здоров’я».
Для старшокласників освітяни проводять тематичні тренінги та психогімнастику. Для найменших щодня – йоготерапія, регулярні дихальні вправи, казкотерапія, зорова гімнастика та релакс-хвилинки з мішечками йодованої солі на голові.
Ольга Бузницька, заступник директора з навчально-виховної роботи Черкаської ЗОШ №8: «З’ясувалося, що приблизно 80% дітей приходять до першого класу вже з різноманітними захворюваннями. Ми взялися розробляти цю тему, щоби наші діти, по-перше, знали, як зберегти здоров’я, по-друге – навчити їх бути здоровими. Ми розпланували цю роботу на 4 роки. Зараз робимо тільки перші кроки».
Учителі переконані: з упровадженням оздоровчих технологій у школі покращилося не лише здоров’я, але й оцінки учнів.
Ольга Бузницька, заступник директора з навчально-виховної роботи Черкаської ЗОШ №8: «Вони краще сприймають матеріал, коли ми робимо декілька динамічних пауз. Після зорової гімнастики в них не так утомлюються очі, після пальчикової – руки. Звичайно, якщо дитина не втомлена, вона краще сприймає матеріал. Ми б хотіли, щоб у нас не лише покращилося здоров’я, але й покращити рівень навчальних досягнень наших учнів».