Online TV
БлогиБоже, збережи залізничний транспорт України

Боже, збережи залізничний транспорт України

Нардепи-мажоритарники на Черкащині бувають різні. Хтось може взагалі зникнути, як Любов Шпак зі 194-го округу.

Хтось, як Антон Яценко зубами вгризається в 200-й: воює з усім складом мерії Умані, засновує партію на честь себе й готує її до участі в місцевих виборах.

На цьому фоні найнесподіваніші кульбіти видає нардеп від 197 ТВО Олександр Скічко. Округ, по якому зять власника АТ "Дніпровагонрембуд" Леоніда Юрушева прошмигнув у парламент, традиційно є територією талановитих зятів. До "слуги" Скічка територію округу підгортав під себе зять батьківщинівця Сергія Соболєва – Владислав Голуб.

Голуб завойовував любов виборців шляхом "добрих справ" за бюджетний кошт в якомога більшій кількості населених пунктів. Але актору Скічко місити грязюку на окрузі – не по чину. З вересня 2019 року зять Юрушева очікувано зосередився на роботі голови парламентського підкомітету з питань залізничного транспорту.

Логіка нового хобі ведучого столичних корпоративів прозора. "Дніпровагонрембуд" тестя – один з найпотужніших вагонобудівних заводів України. За даними проекту "Залізниця без Корупції", за 2018 рік структури Юрушева поставили на "УЗ" продукції і послуг на 300 млн. грн. Юрушев також довгий час надавав "УЗ" цілий ряд послуг (мийка, прибирання) через ТОВ "Розвиток-21 століття" (126 млн. грн., спільний бізнес з екс-міністром оборони часів Януковича Павлом Лебедєвим).

Скічко так глибоко увійшов у роль знавця проблем Укрзалізниці, що не на жарт розлютив екс-міністра транспорту Євгена Червоненка. Пару тижнів тому в "Прайм-таймі" на 112 каналі глядачі стали свідками епічної дискусії між Скічком та Червоненком.

Євген Альфредович сидів безпосередньо в студії та кипів, мов чайник на плиті. Юний залізничник Скічко брав участь у дискусії по телефону. Був спокійним, що удав.

Найцікавіший шматок розмови стосувався заяви міністра інфраструктури Владислава Криклія про те, що потяг "Київ-Одеса" долатиме відстань між містами за півтори години.

– Дивіться, – коментує ініціативу нардеп Скічко. – Теоретично можливо все. Все залежить від того, скільки на це потрібно коштів…Теоретично – можливо.

Червоненко не витримує . "Сашко, ви ж – чесний артист. Щоб за півтори години проїхати, від вокзалу до вокзалу, – 550 кілометрів, то швидкість потягу має бути під 400 кілометрів на годину. Для цього потрібна окрема колія. А ви знаєте, скільки коштує один кілометр звичайного шляху (прокласти, тобто)?"

– Пане Євгене…Швидкість 400 кілометрів на годину… Теоретично – можливо!

– Що можливо? Що ви "гонітє"…Зараз чують залізничники, бізнесмени. Ви про що взагалі говорите? Потяги не ходять зі швидкістю 400 кілометрів!!

І згодом:

Червоненко: Олександре, я порахував щойно. Щоб потяг за півтори години доїхав в Одесу з Києва, середня швидкість має бути 366 кілометрів на годину. Як чемпіон Європи по ралі, кажу вам: щоб їхати з такою швидкістю, враховуючи всі перегони на шляху, треба їхати 450 кілометрів…Додам, щоб звичайний потяг їхав хоча б 100 кілометрів, а не 30-ть, як зараз в Україні, 2019 року ми не відремонтували жодного кілометру залізничної колії на шляху "Київ-Одеса". А щоб прокласти 1 кілометр нової колії, слід вкласти від 1 до 5 мільйонів доларів…Скажу вашому Гончаруку і вашому комітету в парламенті: іноді запрошуйте фахівців!!

Боже, бережи королеву…У тому сенсі, що залізничний транспорт України – в надійних руках конферансьє Скічка…

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською.

Віктор Борисов
Віктор Борисов
головний редактор інформаційно-аналітичного видання "Провінція"

Черкаська громада провела в останню путь Захисника України

Черкаська громада у скорботі. В останню путь провели солдата Сергія Кушніра, який віддав своє життя, захищаючи свободу та територіальну...

На Черкащину насуваються теплі антициклони – Гідрометцентр

Ще вчора на ранок висота снігового покриву на Черкащині становила 1-3 см, а сьогодні від нього не лишилося і...

Цікаве:

Прості поради черкащанам, що врятують ваші кімнатні рослини

Зима відчутно змінює умови в наших домівках, і це...

П’ять сортів картоплі, що “провалили” сезон-2025 у центральних областях: результати дегустації

Не всі сорти картоплі демонструють гарну врожайність, багато з...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

Підключення до трансляції ВІККА...
Перевірка доступності потоку

Трансляція недоступна

Наразі пряма трансляція не ведеться. Спробуйте пізніше.

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x