До ремонту бульвару Шевченка слід підходити концептуально. Насамперед варто визначитися, чи хочуть містяни, щоб центральна вулиця міста стала прогулянковою зоною.
Про це заявив міський голова Черкас Сергій Одари, відповідаючи на запитання журналістів, під час прес-конференції.
"Ми повинні принципово та концептуально визначитися з бульваром Шевченка. Так, зараз можна вкласти величезні кошти і зробити тут капітальний ремонт, але є дві загрози", – сказав Сергій Одарич.
"По-перше, по парній стороні бульвару Шевченка, під проїжджою частиною, лежить каналізаційний колектор, який був прокладений ще в 40-х роках минулого сторіччя. У деяких місцях він у хорошому стані, а в деяких – навпаки. Тож перш ніж вкладати серйозні гроші в капітальний ремонт бульвару, ми повинні провести комплексне, детальне обстеження. Після чого, за потреби, провести санацію колектора, а вже потім виконувати там дорожні роботи", – вважає мер.
"По-друге, бульвар Шевченка в такому проектному рішенні, в якому він є зараз, не виконує функцію пішохідної доступності, безпеки й функцію променадної зони. Якщо нас це влаштовує й нам не треба, щоб там могли комфортно рухатися пішоходи, натомість нам важливі лише автомобілі, то є сенс вкладати гроші в дорожнє покриття", – додав міський голова.
Водночас, за словами міського голови, якщо ми хочемо, щоб центральною вулицею міста могли безпечно й комфортно пересуватися пішоходи, то натепер варто шукати інше проектне рішення.
"У такому випадку треба міркувати, як можна "погратися" з транспортними потоками, із пішохідними зонами, – зазначив Сергій Олегович. – У капітальний ремонт тільки проїжджої частини бульвару треба вкласти, щонайменше, 100 мільйонів гривень. Поки ж, не будучи впевненим у тому, що через десять років ми захочемо бачити вулицю в такому ж вигляді, треба робити ямковий ремонт або асфальтувати якусь ділянку…"
Між тим, Сергій Одарич наголосив, що насамперед у Черкасах треба довести до ладу вже розпочаті раніше ремонти. Це, серед іншого, перехрестя вулиць Благовісної та Ільїна, ділянка дороги по Піонерській, вул. В. Чорновола (з’єднати з проспектом Хіміків), Котовського тощо. Зокрема, зробити примикання, заасфальтувати під’їзди до зупинок і облаштувати бордюри, аби ремонт доріг здійснити комплексно.