Online TV
Новини"БПП", "УКРОП" і "Черкащани" витрачаються найбільше на агітацію (інфографіка)

"БПП", "УКРОП" і "Черкащани" витрачаються найбільше на агітацію (інфографіка)

Протягом вересня КВУ провів опитування понад шістдесяти експертів із 24 областей України та міста Києва щодо витрат політичних партій на передвиборну кампанію.

Експертна оцінка базувалась на кількості білбордів, сіті-лайтів, друкованих матеріалів, агітаційних наметів, сувенірної продукції, публічних заходів, організованих на підтримку політичної сили.

Дослідження продемонструвало, що витрати партій різняться у регіонах України.

У Центрі та на Півночі (Вінницька, Черкаська, Полтавська, Кіровоградська, Київська, Житомирська, Сумська та Чернігівська області) найбільше витрат здійснили партії БПП "Солідарність" та "УКРОП".

Опитування показало, що політичні партії, які діють регіонально, проводять агітаційну кампанію, яка за своїм масштабом мало відрізняється від кампанії парламентських сил. Так у Черкаській області такою політичною силою є "ВО Черкащани".

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

Черкаська громада провела в останню путь Захисника України

Черкаська громада у скорботі. В останню путь провели солдата Сергія Кушніра, який віддав своє життя, захищаючи свободу та територіальну...

На Черкащину насуваються теплі антициклони – Гідрометцентр

Ще вчора на ранок висота снігового покриву на Черкащині становила 1-3 см, а сьогодні від нього не лишилося і...

Цікаве:

Прості поради черкащанам, що врятують ваші кімнатні рослини

Зима відчутно змінює умови в наших домівках, і це...

П’ять сортів картоплі, що “провалили” сезон-2025 у центральних областях: результати дегустації

Не всі сорти картоплі демонструють гарну врожайність, багато з...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

Підключення до трансляції ВІККА...
Перевірка доступності потоку

Трансляція недоступна

Наразі пряма трансляція не ведеться. Спробуйте пізніше.

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x