Online TV
НовиниЧеркасці стали менше скаржитися на діяльність фіскальників

Черкасці стали менше скаржитися на діяльність фіскальників

На інтерактивний сервіс "Пульс" протягом 2014 року семеро черкасців – платників податків звернулися стосовно діяльності Державної фіскальної служби. Це на 17 звернень менше, ніж у 2013 році.

Про це vikka.ua повідомили у прес-службі Черкаської міської ради.

"У 2014 році на номер сервісу надійшло 7 звернень від жителів м. Черкаси, з яких 4 стосувались проблемних питань під час відправлення електронної звітності, 2 – роботи інспекції, 1 – роботи Центру обслуговування платників", – повідомив начальник Державної податкової інспекції у місті Черкаси Максим Криштопа.

За його словами, фактів порушення прав та законних інтересів громадян під час виконання працівниками інспекції службових обов’язків взагалі не встановлено.

"Всі звернення, надіслані черкасцями до сервісу "Пульс", були розглянуті своєчасно, а кожен із заявників отримав інформацію про результати опрацювання його звернення", – наголосив Максим Криштопа.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

Легалізація праці на Черкащині: офіційно оформлено 4815 працівників

На Черкащині продовжують активну роботу з легалізації праці та боротьби з “тіньовою” зайнятістю. За підсумками дев’яти місяців 2025 року...

На Черкащині відкрили перший мобільний реабілітаційний модуль

У Тальному відкрили перший на Черкащині мобільний реабілітаційний модуль для військових до святкування 100-річчя Тальнівської багатопрофільної лікарні. Про це...

Цікаве:

Як правильно вибрати жіночі ботфорти для різних випадків

Жіночі ботфорти вже давно стали незамінною частиною гардероба сучасної...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x