А з 15 листопада 2014 р. по 31 травня 2015 р. клієнти "ПриватБанку" мають змогу повернути повну вартість залізничного квитка при купівлі його в касах "ПриватБанку". Це чудова нагода зекономити транспортні витрати й отримати незабутні враження від мандрівки.
Думка купити квиток на потяг сама по собі викликає спазм легкої іронії з присмаком нервового розчарування від довгих черг, втрати дорогоцінного часу й додаткових зусиль.
Але все геніальне – просто! Саме так міркували в "ПриватБанку", коли розробляли новий сервіс з купівлі квитків в банківських касах та каналах самообслуговування.
"Клієнти нашого банку на купівлю залізничного квитка витрачають не більше 3 хвилин, – розповідає директор Черкаської філії "ПриватБанку" Віктор Шуршин. – Це значно спрощує життя. Клієнти не просто можуть придбати необхідний квиток на поїзд, вони самостійно можуть вибрати відповідний рейс, зручне для себе місце та отримати електронний білет".
"Ще з 1 вересня "ПриватБанк" продає залізничні квитки з QR-кодом, які не потрібно обмінювати в касах вокзалу. – ділиться керівник нампрямку платежів населення Віктор Зінченко. – Для посадки на потяг досить показати провіднику роздрукований електронний проїзний документ або збережену копію квитка на смартфоні, планшеті або ноутбуці".
Для участі в акції "ПриватБанку", клієнту необхідно придбати залізничний квиток у відділенні банку, Інтернет-банку "Приват24" або на сайті bilet.pb.ua, зазначивши промокод, який клієнт отримав в SMS-повідомленні, конверті для квитків у касі вокзалу або на листівці в поїзді. Кожен клієнт гарантовано отримає 5 грн на рахунок "Бонус Плюс" і стане учасником акції, переможець якої отримає назад вартість квитка.
Переможець акції буде визначатися щомісяця випадковим чином за допомогою спеціальної комп’ютерної програми. Кожен місяць буде розіграно 3 головних призи (повернення повної вартості квитка) до кінця строку дії акції.
Вдалих подорожей та щасливих моментів!