Online TV
Новини на ВІККАВіККА-новиниЧеркаський шумахер

Черкаський шумахер

Титул «Наймолодший екіпаж України», спеціальний кубок та четверте місце у турнірній таблиці автоперегонів «Ялта-раллі» здобула автокоманда з Черкас у складі Павла Малова та Артема Хорольського. Загальний вік екіпажу складає 32 роки. Пілоту та штурману відповідно 18 та 14. Про враження екіпажу від найскладнішого етапу перегонів в Українському чемпіонаті, а також про амбітні мрії юних гонщиків дивіться у сюжеті далі. Розповідає Марина Лук’яненко.

Улюбленими іграшками Павла у дитинстві були «машинки» – маленькі автівки. Хлопчина виріс, іграшки – теж. Тепер Павла приваблюють автомобілі великі та швидкісні. Вуличні автоперегони юний гонщик вперше побачив у 11 років. З того часу Паша мріяв взяти участь у подібних змаганнях. Завдяки наполегливій праці та батьківській підтримці мрія хлопчика здійснилася. З розряду любителів Павло перейшов у розряд професіоналів.
Цього року у змаганнях «Ялта-раллі» Павло Малов вперше виступив у ролі пілота, минулоріч юнак був штурманом черкаської команди. Вже тоді Паша готував себе до складного випробування підступним ялтинським асфальтом.
Павло Малов, автопілот, гонщик, автолюбитель: «Очень сложно привыкнуть, переходя с гравийных гонок на асфальтные. Ялтинский горный асфальт скользкий, он очень сложный. Ты стартуешь в солнечную погоду, а потом, поднимаясь на Ай-петри, попадаешь в дождь, это непредсказуемо».

Малов старший – Георгій – директор черкаського раллі-клубу. Чоловік водночас є головним механіком та головним менеджером черкаської команди. Окрім того, Георгій – турботливий батько. А тому щоразу, коли син бере участь в автоперегонах, за своє чадо не на жарт переживає.
Георгій Малов, директор Черкаського раллі-клубу: «Ралли, которые проходят в Украине, грунтовые. Они тоже очень опасные, но этап «Ялта-ралли» – это, конечно, самая тяжелая гонка».
Павло Малов, автопілот, гонщик, автолюбитель: «Для меня, как для начинающего пилота, это очень большое достижение».
Нагород у Павла та його команди чимало. Усі вони – результат командних старань. Коли в особистому активі Черкаського раллі-клубу з’являться нові кубки, Паша прогнозувати не береться. Причина тому – брак спонсорських коштів, а відповідно і відсутність далекоглядних планів на майбутнє. Та незважаючи на це, юний гонщик у відчай не впадає. Нині Павло навчається у Києві за спеціальністю «теплоенергетик», перебуває в активному пошуці другої половинки та разом з батьком готує авто до 4-го етапу Кубку України, що відбудеться у Тернополі.
Марина Лук’яненко, кореспондент: «Ласкавих прізвиськ Павло своїй автівці не дає. Хлопець гордо називає автомобіль своєю стратегічною зброєю та вірить у спільну з ним перемогу».

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

Черкаські рибоохоронці за місяць виявили майже дві сотні порушень

Державні інспектори Черкаського рибоохоронного патруля підбили підсумки роботи за вересень 2025 року. За місяць вони зафіксували 199 порушень у...

Пам’ятку національного значення на Черкащині повернули у власність держави

Михайлівська церква в Городищі — одна з найвідоміших архітектурних перлин Черкащини — повернулася у власність держави. Таке рішення ухвалив...

Цікаве:

Секрети ефективності: які комплектуючі потрібні для монтажу теплої підлоги

Тепла підлога давно перестала бути розкішшю — це практичне...

Вивіски з пінопласту та об’ємні літери для бізнесу

Вивіски з пінопласту та об’ємні літери для магазинів, офісів,...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x