Online TV
НовиниЧеркасиУ Черкасах для компаній АТ «Українські розподільні мережі» провели...

У Черкасах для компаній АТ «Українські розподільні мережі» провели семінар щодо оптимізації процесів надання послуг

- Advertisment -

Пресслужба “Черкасиобленерго” повідомляє, що спеціалісти п’ятьох державних операторів системи розподілу з’їхалися до ПАТ «Черкасиобленерго», аби взяти участь у дводенному семінарі, який організували експерти АТ «Українські розподільні мережі». Мета заходу – пошук спільних та дієвих рішень, які дозволять удосконалити усі бізнес процеси компаній та надавати послуги замовникам у єдиному форматі.

 

За словами організатора семінару, начальника відділу автоматизації та оптимізації бізнес-процесів АТ «Українські розподільні мережі» Миколи Мархеви, на заході зібрали найкращих спеціалістів, аби вони на місцях ділились результатами зустрічі та удосконалювали процеси спільно з колегами.

– Під час зустрічі ми обговорили усі найважливіші моменти роботи, виявили проблемні місця і віднайшли спільні рішення. Таким чином вдосконалили процеси з надання послуг і надалі втілюватимемо їх в життя,- розповів Микола Мархева.– До цього часу кожна компанія самостійно налагоджувала такі процеси, а нині ми змінили ці підходи на більш ефективні і дієві. Нові рішення стосувались роботи спеціалістів, які безпосередньо задіяні у наданні послуг, спростили і вдосконалили бухгалтерський облік документів та інші робочі моменти.

Учасник семінару, заступник директора департаменту з обслуговування клієнтів ПАТ «Запоріжжяобленерго» Олександр Русін переконаний, що інтеграція такого досвіду призведе до поліпшення результатів роботи кожної компанії.

– На семінарі ми ознайомились із нюансами впровадження інтеграції програмного продукту АСТОР, який нині запроваджується в усіх операторах системи розподілу групи «Українські розподільні мережі». Віднайшли підхід до впровадження уніфікованих послуг у єдиному форматі для наших замовників. Нормативна документація, розпорядчі документи та закони України є єдиними, але підходи у всіх доволі різні, тому я переконаний, що якраз приведення цієї роботи до єдиного зразка, стандартизує та підвищить якість сервісів, які надаються в компаніях,– зазначив Олександр Русін.

Надалі такі зустрічі планують проводити постійно, аби колектив кожної компанії був в курсі нововведень та обмінювався досвідом.

– Завдяки жвавому обговоренню та дискусіям не залишилося без уваги жодне проблемне питання. Тепер ми готові застосувати у роботі набуті знання і нові рішення, крім того заручилися допомогою наших колег інших операторів системи розподілу. Впевнена, що разом працювати ефективніше, заради комфорту і зручності наших споживачів,– підсумувала учасниця семінару, начальниця центру обслуговування клієнтів ПАТ «Черкасиобленерго» Оксана Бандура.

Учасники зазначають, що окреслили шлях, яким рухатимуться далі, вдячні організаторам за цінний досвід.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

Бійці черкаської ТРО і легендарного батальйону К-2 взяли в полон… камерунців

Камерунців узяли в полон бійці батальйону К-2 спільно зі 118 бригадою тероборони та двома іншими батальйонами 54 ОМБр —...

У Черкасах внаслідок ДТП постраждала пасажирка легковика

У місті Черкаси на розі Шевченка-Чехова сталася ДТП за участі двох автівок. Є постраждалі. Повідомляє Поліція Черкащини. Дорожньо-транспортна пригода за...

Цікаве:

Літнє взуття для активних днів: як обрати ідеальні кеди на теплу пору

У літньому гардеробі важливу роль відіграє зручне, дихаюче та...

Футболки для жінок від Nike – стильний одяг для літнього часу

Такий елемент гардеробу як футболки давно є чудовим інструментом,...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас