Online TV

Ціна дорожніх ям

Найбільше зло весною – дороги, з яких разом зі снігом сходять і залишки минулорічного ремонту. На станціях шиномонтажу цим вже скористалися – й підвищили ціни. ДАІ – продовжує складати протоколи та виписувати штрафи, утім грошей на ремонт доріг від цього у бюджеті не більшає. Адже собівартість ремонту квадратного метру дороги на сьогодні складає 136 гривень, кілометру – близько 5 мільйонів. Ремонту ж у Черкасах потребують 90% доріг. Хто відповість за розбиті машини та як навчитися маневрувати на аж занадто ажурній дорозі – дивіться у спеціальному репортажі.

Ось так весною замість охайних асфальтових латок під колеса підступно лізуть ями, готуючи всілякі неприємності автомобілю і його власнику. Водій Олексій на собі це вже відчув.
Олексій Кириленко, водій: «Ввечері їхав додому – яма на півдороги, у нас був вибір – або у яму ,або у зустрічну машину. Так наш диск на колесі став квадратним».
Ремонт обійшовся Олексію у 50 гривень. Ще місяць тому це коштувало б удвічі дешевше, – зізнається водій із семирічним досвідом керування. І це вже не перша пригода на дорозі за зимово-весняний період через погані дороги.
У майстернях шиномонтажу таких клієнтів – хоч греблю гати. Ось, Дмитрові навіть довелося звільнитися з роботи. Чоловікові набридло за власні кошти ремонтувати авто, розбите у численних відрядженнях на черкаських дорогах.

Дмитро, водій: «Часто доводиться звертатися до шино монтажу? – два рази на тиждень, я більше не поїду у командировку…»
Працівники шиномонтажу клієнтам раді. Кажуть – наплив горе-водіїв вже відчули. Утім, запевняють – ціни спеціально ніхто не піднімав.
Павло Маринюк, працівник шино монтажу: «У нас одні з найнижчих цін. – Не збираєтесь піднімати? – Навіщо?»
Павло навіть розпочав колекціонувати зігнуті диски та розірвані шини.
Павло Маринюк, працівник шино монтажу: «В основному проблеми – рубають колеса, розрізають покришки…Ось приклад, колекціоную як наглядное пособіе…»
А ще від потрапляння в яму у машини страждає підвіска – складний механізм, нашпигований різноманітними важелями та вузлами. Тож, водіям весною просто шкода виганяти авто з гаража на такі дороги.
Комунальники мають свою відповідь – боремося із проблемою рівно настільки – на скільки вистачає коштів у бюджеті. У місті сьогодні навіть випробовують нові сучасні технології холодного асфальтування, позичені у Луганську. Такого холодного асфальту вже закупили 30 тон, планують – ще сто. Утім, щоб залатати усе місто – цього не вистачить.
Борис Онищенко, директор КП «ЧЕЛУАШ»: «За нашими підрахунками, щоб забити усі ями на проїзній частині міста потрібно більше тисячі тон асфальту!»
У ДАІ знову нагадують – на дірявих дорогах слід бути дуже обережними. Так, з початку року через незадовільний стан доріг вже сталося 7 ДТП. Утім, винних у ямах на дорозі таки можна покарати.
Ярослав Вороний, старший інспектор з організації та профілактичної роботи ДАІ в Черкаській області: «Водій транспортного засобу має право подати заяву до суду на те комунальне підприємство чи на організацію, яка є власником чи її утримує».
Утім, довести провину комунальників – надзвичайне складне завдання.
Ярослав Вороний, старший інспектор з організації та профілактичної роботи ДАІ в Черкаській області: «На автодорозі Київ-Одесабули ремонтні роботи, були усі попереджувальні знаки, але водій необачно створив ДТП, були травмовані три людини. Потім було 16 судових засідань і ремонтників – оправдали».
Найжахливіша ситуація, – скаржаться водії – по вулиці Ільїна.
Жінка-водій: «На Їльїна коло парку взагалі не можна проїхати, хіба що по Смілянській трохи…»
Віктор Волощук, відділення організації дорожнього руху відділу ДАІ м. Черкаси: «Вулиця Ільїна – центральна магістраль, але тут не можливий проїзд через ями, тож водії їдуть по одній полосі. Маневрують, створюють перешкоди іншим водіям».
У відділенні організації дорожнього руху зізнаються – штрафують винних комунальників та власників доріг постійно. Так, покарання за незадовільне утримання вулиці складає від 1020 до 1400 гривень. Утім, у порушників одна відмовка – коштів на ремонт немає. Не сприяє цьому і погода.
Віктор Волощук, відділення організації дорожнього руху відділу ДАІ м. Черкаси: «ДСТО допускає ямко вість не більше 4 см, а тут – як ви бачите більше, ці ями можуть стати причиною аварії…»
Аби уникнути травматизму на дорозі водії стали вигадувати нові стилі їзди. Ми ж пропонуємо черкаським водіям універсальні поради екстремального водіння, які підходять і для іномарок, і для Жигулів».
Інструктор: «Цей прийом працює завжди – навіть на швидкості 30 км/годину, Чим більша швидкість, тим раніше треба робити ривок кермом – тобто інтенсивний ривок – і одразу кермо прямо. Щоб не було заносу. Пружини стискаються, і різко віджимаються, машина наклонюється у протилежний бік від ями, це закон фізики!»
Утім, головне правило на дорозі, – в один голос погоджуються інструктори з екстремального водіння, – не нервувати і бути просто дуже уважним.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

Артеріальна гіпертензія: як черкащанам вберегтись від хвороби

Артеріальна гіпертензія — це не просто медичний термін, а серйозна загроза здоров’ю, яка дедалі частіше діагностується серед жителів Черкащини...

На Черкащині зареєстрували понад 1500 кримінальних наркозлочинів за цей рік

Кримінальні правопорушення у сфері наркотиків залишаються однією з найгостріших проблем Черкащини — про це повідомляють у поліції області. За...

Цікаве:

Прості поради черкащанам, що врятують ваші кімнатні рослини

Зима відчутно змінює умови в наших домівках, і це...

П’ять сортів картоплі, що “провалили” сезон-2025 у центральних областях: результати дегустації

Не всі сорти картоплі демонструють гарну врожайність, багато з...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

Підключення до трансляції ВІККА...
Перевірка доступності потоку

Трансляція недоступна

Наразі пряма трансляція не ведеться. Спробуйте пізніше.

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x