Черкаське середмістя майже нерегульоване. Тамтешні світлофори працюють через один. І йдеться зовсім не про старезні трьохокі. А про дорогущі нові. На розі Шевченка й Героїв Сталінграду світлофор миготить практично півроку. Сліпі трьохокі і на Шевченка-Піонерській та Байди Вишневецького-Гоголя. А в тих районах поблизу розташовані як не навчальні, то лікувальні заклади. Через кого щоденно ризикують пішоходи та водії – Вікторія Курченко вже знає.
Вікторія Черкасова, жителька м. Черкаси: «Підходжу я до переходу – мене пропускає маршрутка. Я ж іду по переходу. І тут раптом із-за маршрутки вилітає чорний «Фольксваген».
Про той день черкащанка Вікторія згадує із жахом. Звична дорога до роботи ледь не обернулася трагедією. Дівчина тільки дивом уціліла. Каже: і старий світлофор тут працював із перебоями. Тепер його затулили новим. Але й той для краси.
Вікторія Черкасова, жителька м. Черкаси: «Дуже великий тут проміжок. Три квартали, де немає світлофорів. Машини розганяються на Леніна та гальмують на Пастерівській. Звичайно, вони пішоходів не збираються пропускати».
Нововстановлені світлофори в середмісті працюють через один. На розі Шевченка та Героїв Сталінграду ось так миготить майже півроку. На Байди Вишневецького та Гоголя трьохокий геть сліпий. А поруч – поліклініка та школа.
Андрій Наумчук, в.о. начальника управління вуличної інфраструктури, транспорту та зв’язку МВК: «На сьогодні вони ще не до кінця допрацьовані виконавцем цих робіт, тобто підрядником, тому ці об’єкти не працюють».
Ось цей не працює, пояснюють у мерії, бо невідрегульоване перемикання сигналів. А на розі Шевченка та Піонерської огорожа не там. До світлофора, що на Байди Вишневецького та Гоголя, у посадовців теж претензії – кріплення не тієї товщини. Скрізь електрорегулювальників встановлювала одна й та ж черкаська фірма. Вона – в підрядниках у київської, що виграла тендер. Кожен об’єкт вартує майже півмільйона гривень.
Вікторія Курченко, кореспондент і Андрій Наумчук, в.о. начальника управління вуличної інфраструктури, транспорту та зв’язку МВК:
– Виправити ці хиби, то це що – занадто багато часу треба?
– Ні… не довго… Якісь кроки робляться, щось переробляється… Я думаю, що всі 15 світлофорів, які в цьому році передбачено, всі 15 світлофорів до кінця року будуть передані та будуть працювати, як це необхідно.
Доти, кажуть у Державтоінспекції, і раді були розставити по середмістю регулювальників. Та кадрів бракує. Торік штат людей із жезлами скоротили майже у два з половиною рази.
Володимир Ліщенко, старший інспектор зі зв’язків із громадськістю УДАІ в Черкаській області: «У цьому році активно ремонтують дороги, прокладають нове асфальтобетонне покриття. Частина особового складу задіяна саме на забезпеченні безпеки руху на цих проблемних ділянках доріг. Ми не можемо і там, і там бути одночасно!».
Про свою дорожню пригоду черкащанка Вікторія розповіла друзям у «Фейсбуці». Тепер разом активно подумують над флешмобом із перекриттям бульвару. Сподіваються, що тоді владці нарешті покладуть край щоденному ризику пішоходів і водіїв.