Online TV
НовиниЧеркащинаНа автошляхах Черкащини з’являться майданчики для зважування в русі

На автошляхах Черкащини з’являться майданчики для зважування в русі

- Advertisment -

На автодорогах державного значення Черкаської області до кінця року збираються влаштувати чотири майданчики для зважування в русі WiM (Weigh-in-Motion).

Про це повідомляє пресслужба САД у Черкаській області.

Вже монтується перший майданчик на ділянці автодороги Н-01 Київ – Знам’янка на в’їзді в місто Сміла, біля перетину автодоріг Н-01 та Н-16. Підрядним підприємством влаштовані фундаменти під габаритні ворота та триває монтаж цих воріт.

Юрій Дубрава

Минулого тижня працівниками підрядної організації розпочато роботи з влаштування фундаментів та обладнання автоматичного пункту для габаритно-вагового контролю на ділянці автодороги Н-16 Золотоноша – Черкаси – Сміла – Умань у Золотоніському районі, поблизу села Благодатного, на в’їзді на дамбу через Дніпро.

Для встановлення комплексів для зважування в русі фахівцями Служби автомобільних доріг у Черкаській області та Нацполіції було визначено місця з найбільш інтенсивним рухом великовагового транспорту дорогами державного значення Черкаської області.

Загалом у Черкаській області до кінця 2020 року хочуть облаштувати чотири комплекси для зважування у русі WiM (Weigh-in-Motion) на автодорогах державного значення: автодорога Н-01 Київ – Знам’янка – на в’їздів місто Сміла зі сторони міста Городище та на виїзді з міста Сміла в напрямку міста Кам’янка, на автодорозі Н-16 Золотоноша – Черкаси – Сміла – Умань біля села Благодатного на в’їзді на дамбу через Дніпро та на автодорозі М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка поблизу міста Умань.

Як працює WiM?

Майданчик перекриває дорогу по всій ширині, а фіксація руху здійснюється цілодобово. Навантаження на кожну вісь вимірюється як мінімум у трьох послідовних точках. Автоматично зчитується номерний знак, габаритні розміри, загальна маса, навантаження на кожну вісь та кожне колесо окремо, кількість осей, швидкість руху тощо. Вплив людського фактору відсутній. Похибка визначення загальної маси транспортного засобу не перевищує 5%.

Система WiM запобігає інтенсивному руйнуванню доріг, а саме: утворення колійностей, тріщин і вибоїн майже одразу після введення доріг в експлуатацію після будівництва чи ремонту; знижує фактор безпеки для учасників дорожнього руху — перевантаження вантажівки на 25% збільшує її гальмівний шлях удвічі (за несприятливих погодних умов цей показник зростає ще більше). Це призводить до того, що у критичних ситуаціях подібними транспортними засобами неможливо адекватно керувати.

Як повідомляв сайт vikka.ua, черкасці просять відремонтувати світлофор на виїзді з міста.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

Черкаська ТЕЦ: усі рахунки за гарячу воду та тепло в одному особистому кабінеті

Функціонал сервісу «Мій дім. Особистий кабінет» на сайті ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» дозволяє зареєструвати відразу кілька особових...

Черкаси провели в останню путь захисника — уродженця Христинівки

У скорботі та з великою шаною Черкаси провели в останню путь солдата Володимира Грабовського. Повідомляє міський голова Анатолій Бондаренко. Володимир...

Цікаве:

Футболки для жінок від Nike – стильний одяг для літнього часу

Такий елемент гардеробу як футболки давно є чудовим інструментом,...

Тріщина на екрані не вирок: як відновити смартфон і не втратити нерви

Сенсорний екран — найуразливіший елемент сучасного смартфона. Один невдалий...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас