Online TV
Новини на ВІККАВіККА-новиниВ «Опорі» порахували, скільки претенденти на мерське крісло Черкас...

В «Опорі» порахували, скільки претенденти на мерське крісло Черкас витрачають на рекламу (ВІДЕО)

Одні – економлять на рекламі. Інші – не шкодують грошей. Активісти із громадської мережі «Опора» порахували, скільки претенденти на мерське крісло Черкас витрачають на рекламу у «Фейсбуці».

У трійці лідерів за витратами – кандидати від «Голосу», «Європейської Солідарності» та партії «За майбутнє». За три місяці Віктор Євпак уже сплатив за рекламу більше двох тисяч доларів. Тоді як його опонент – порошенківець Сергій Кудактін – понад тисячу доларів. На третьому місці опинився чинний міський голова Анатолій Бондаренко. На рекламу своїх дописів у «Фейсбуці» він витратив понад 725 доларів.

А от по мінімуму платять за це кандидати від партій «Ошукані українці», «Перемога Пальчевського» та «Черкащани». Тоді як узагалі не витрачаються на таку рекламу кандидатка від партії «ОПЗЖ» Юлія Погостінська та кандидат від «Пропозиції» Валерій Макеєв.

 

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

Коли дадуть тепло в Черкасах: що кажуть комунальники і синоптики

Поки що на Черкащині немає кліматичних умов, які б дали старт опалювальному сезону. Про це повідомили на офіційній сторінці...

«Батьківщина» пропонує альтернативний бюджет-2026 – збалансований і справедливий до людей

Наша команда розробила альтернативний бюджет країни на наступний рік, де ми запропонували дати справедливі соціальні видатки, не менше мінімального...

Цікаве:

Як правильно вибрати жіночі ботфорти для різних випадків

Жіночі ботфорти вже давно стали незамінною частиною гардероба сучасної...

Свіжі продукти із Восторг зі зручною доставкою від Zakaz

Осінь — найкращий час повернути на кухню яскраві смаки:...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x