Online TV
Новини на ВІККАВіККА-новиниВ «Опорі» порахували, скільки претенденти на мерське крісло Черкас...

В «Опорі» порахували, скільки претенденти на мерське крісло Черкас витрачають на рекламу (ВІДЕО)

- Advertisment -

Одні – економлять на рекламі. Інші – не шкодують грошей. Активісти із громадської мережі «Опора» порахували, скільки претенденти на мерське крісло Черкас витрачають на рекламу у «Фейсбуці».

У трійці лідерів за витратами – кандидати від «Голосу», «Європейської Солідарності» та партії «За майбутнє». За три місяці Віктор Євпак уже сплатив за рекламу більше двох тисяч доларів. Тоді як його опонент – порошенківець Сергій Кудактін – понад тисячу доларів. На третьому місці опинився чинний міський голова Анатолій Бондаренко. На рекламу своїх дописів у «Фейсбуці» він витратив понад 725 доларів.

А от по мінімуму платять за це кандидати від партій «Ошукані українці», «Перемога Пальчевського» та «Черкащани». Тоді як узагалі не витрачаються на таку рекламу кандидатка від партії «ОПЗЖ» Юлія Погостінська та кандидат від «Пропозиції» Валерій Макеєв.

 

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

У Черкаському зоопарку з’явилося на світ оленятко

У Черкаському міському зоопарку в родині ланей європейських народилося оленятко. Про це повідомили на сторінці Черкаського міського зоологічного парку...

На автомобільних дорогах Черкащини заборонено рухатися вантажівкам

На автомобільних дорогах Черкащини введено тепловий режим. Заборона пересуватися автошляхами стосується транспорту масою понад 24 т. Повідомляє Патрульна поліція...

Цікаве:

Які спортивні добавки справді працюють: правда без маркетингу

Ринок спортивного харчування щороку зростає – разом із кількістю...

Літнє взуття для активних днів: як обрати ідеальні кеди на теплу пору

У літньому гардеробі важливу роль відіграє зручне, дихаюче та...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас