Online TV
Новини на ВІККАВіККА-новиниЧеркаські тролейбуси реанімують

Черкаські тролейбуси реанімують

Надія для міського екологічного транспорту. Керівництво тролейбусного парку всерйоз взялося рятувати «рогатих». Бо більшість черкаських тролейбусів уже курсують міськими вулицями зо три десятки років. Це притому, що їхній термін експлуатації всього десятиліття. Варіантів порятунку тролейбусів натепер розглядають кілька. Або ж з «нуля» реанімувати нинішні, або закупити нові, або ж привезти вживані з Європи. Детальніше розповість Юлія Доброскок.

Це приміщення – так звана зона середнього ремонту. Остання інстанція порятунку тролейбусів. Тут їх латають і зварюють. Так намагаються хоч якось продовжити життя «рогатому».
Ярослав Степаненко, електрогазозварювальник: «Ситуація жахлива, бо все гниле, не зварюється».
Тролейбусів із прогнилим днищем і каркасом тут зо два десятки, кажуть працівники парку. Ситуація погіршується з дня на день. Тролейбуси просто «розсипаються» на ходу.
Олексій Ворона, начальник служби безпеки руху: «На підприємстві близько 100 тролейбусів – і спарених, і одинарних. На лінію виходять 55-58, залежно від технічного стану».
Жодних нарікань хіба що на ось цей київський тролейбус «К1205». Тутешні називають його літаком «АН». Розробили його спеціально для Черкас у конструкторському бюро імені Антонова. Виходить на лінію залізний кінь лише в години пік – вранці та ввечері.

Олександр Нікіпєлов, майстер служби рухомого складу: «Ось цей красень – гордість нашого підприємства. За 15 років у цьому тролейбусі жодного разу не ремонтували кузов».
Таких уже не виготовляють, шкодують майстри. Це перший і останній на всю Україну.
Віталій Дядченко, в.о. директора КП «Черкасиелектротранс»: «На сегодня средний возраст троллейбусов – более 20 лет. Некоторые пошли на третий строк эксплуатации. Всего лишь у 5 троллейбусов не вышел строк эксплуатации».
На нові тролейбуси в підприємства коштів катма. Бо вже не перший рік воно працює собі у збиток. Держава не відшкодовує «Черкасиелектротрансу» гроші за перевезення пільговиків. Тому керівництво збирається брати позичку в ЄБРР. Як за неї поновлювати тролейбусний парк, керівники остаточно не визначилися. Серед варіантів – купівля нових тролейбусів. А один нині коштує зо дві сотні тисяч євро. Вдвічі дешевше, каже Віталій Дядченко, повністю замінити кузов на старому транспорті. Та найвигідніше – купувати в Європі вживані тролейбуси, підрахували в «Черкасиелектротрансі». Німеччина пропонує ціну – 22 тисячі євро за одиницю.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

Черкаські рибоохоронці за місяць виявили майже дві сотні порушень

Державні інспектори Черкаського рибоохоронного патруля підбили підсумки роботи за вересень 2025 року. За місяць вони зафіксували 199 порушень у...

Пам’ятку національного значення на Черкащині повернули у власність держави

Михайлівська церква в Городищі — одна з найвідоміших архітектурних перлин Черкащини — повернулася у власність держави. Таке рішення ухвалив...

Цікаве:

Секрети ефективності: які комплектуючі потрібні для монтажу теплої підлоги

Тепла підлога давно перестала бути розкішшю — це практичне...

Вивіски з пінопласту та об’ємні літери для бізнесу

Вивіски з пінопласту та об’ємні літери для магазинів, офісів,...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x