Online TV
НовиниЧеркаське представництво мережі АТБ долучилося до Дня вишиванки (ВІДЕО)

Черкаське представництво мережі АТБ долучилося до Дня вишиванки (ВІДЕО)

Патріотичний настрій з національними мотивами охопив сьогодні мережу АТБ. Її працівники, усі – як один, долучилися до Дня вишиванки. Від касирів до охоронців та робітників зали – усі вбранні у національну окрасу. У кожного сорочка автентична та має власну історію. Деяке вбрання отримане у спадок та передане із покоління у покоління. За 12 років існування традиція вдягання вишиванки у третій четвер травня переросла у всесвітній день єднання всіх українців та просто шанувальників унікального мистецтва. Відзначення дня вишиванки стало традицією для великих українських компаній. Свої традиції мають і працівники національної мережі магазинів-дискаунтерів АТБ.

Наталія Гуріна, представниця мережі АТБ: "Усе розмаїття української культури та безлічі регіональних особливостей — це обличчя самої мережі АТБ, яка єднає та представляє всю Україну. Майже тисяча наших торгівельних закладів по всій країні — це понад 35 тисяч співробітників у 22 областях країни. Відзначення дня вишиванки — це вже і наша власна традиція. Вона допомагає нам виявити свою унікальність, бути ближчими до локальних громад та краще розуміти наших споживачів. А це понад три мільйона покупців щоденно по всій країні".

Повага та підтримка місцевої ідентичності — вагома складова у діяльності національної мережі АТБ, робота якої побудована на найвищих європейських стандартах якості та обслуговування. АТБ — це 944 магазиниу 244 населених пунктах у 22 регіонівУкраїни. Окрім підтримки громадських та культурних заходів, АТБ орієнтується на співпрацю з місцевими виробниками та постачальниками. Із понад 3500 товарних позицій на полицях, значна частина продукції — місцевого походження. Залучення знаних регіональних виробників допомагає мережі скоротити транспортні та рекламні витрати. А це вигідніше і для покупців — мережа АТБ завжди пропонує товари за цінами, що на 10-15% нижчі від середньоринкових. У найближчих планах мережі магазинів АТБ також впровадження унікальних товарних маркувань, які будуть відображати специфіку регіону, де вироблена продукція.

Наталія Гуріна, представниця мережі АТБ: "Регіональна ідентичність — це те, що робить нас унікальними, але і об’єднує. Тому мережа АТБ — а вона представлена у всіх регіонах країни, кожний з яких по-своєму унікальний — сприятиме обміну та знайомству з культурною спадщиною. З нею матимуть змогу щоденно знайомитись понад 3 мільйони наших покупців. У новому маркуванні для товарів ми будемо показувати та підкреслювати унікальні особливості кожного регіону".

Мережа АТБ — унікальний національний український дискаунтер, робота якого заснована на європейских стандартах та досвіді. АТБ — це загальновизнані у світі методи контролю якості продуктів танайвищі стандарти обслуговування покупців. Обираючи найбільшу національну мережу магазинів АТБ, кожний покупець робить внесок у добробут власного регіону.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.

Артеріальна гіпертензія: як черкащанам вберегтись від хвороби

Артеріальна гіпертензія — це не просто медичний термін, а серйозна загроза здоров’ю, яка дедалі частіше діагностується серед жителів Черкащини...

На Черкащині зареєстрували понад 1500 кримінальних наркозлочинів за цей рік

Кримінальні правопорушення у сфері наркотиків залишаються однією з найгостріших проблем Черкащини — про це повідомляють у поліції області. За...

Цікаве:

Прості поради черкащанам, що врятують ваші кімнатні рослини

Зима відчутно змінює умови в наших домівках, і це...

П’ять сортів картоплі, що “провалили” сезон-2025 у центральних областях: результати дегустації

Не всі сорти картоплі демонструють гарну врожайність, багато з...

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

Підключення до трансляції ВІККА...
Перевірка доступності потоку

Трансляція недоступна

Наразі пряма трансляція не ведеться. Спробуйте пізніше.

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x