Online TV
Новини на ВІККАВіККА-новиниCall-центр - перше робоче місце молоді

Call-центр – перше робоче місце молоді

- Advertisment -

Щодня більше 93 тисяч дзвінків. Абоненти «Київстар» «атакують» компанію. Щоб обслуговування було якісним, мобільний оператор готовий працювати 24 години на добу 7 днів на тиждень. В Україні працює 3 call-центри, які приймають звернення абонентів. Нещодавно знімальна група ВІККА–НОВИН теж навчалася премудростям ввічливогота тактовного спілкування по телефону. Подробиці -в сюжеті далі.

Юлія Кропива, кореспондент: «Доброго дня, мене звати Юлія, я вас слухаю. Так зазвичай звертаються до своїх клієнтів експерти. Їм потрібно бути не лише ввічливими, а й терплячими. Адже агент представляє не лише себе, а всю компанію».
Експерт Ольга прийшла в київськийcall-центр уже з досвідом. Вона вміє спілкуватися з абонентами.
Ольга, експерт Київського call-центру «Київстар»: «Бувають неадекватні абоненти. Але ти розумієш, що негатив спрямований не на тебе. Але, як і на кожній роботі, без труднощів не буває».
Вони завжди привітніта доброзичливі. Хто б що не сказав по той бік дроту. Якщо запитують, котра година чи як настрій, теж ввічливо відповідають.Із першого дня працевлаштування в call-центри хлопціві дівчат навчають бути професіоналами.
Олена Свєтлова, начальник центру телефонного обслуговування: «Один тренер проводить від 600 до півтори тисячі годин навчання. В цьому році на таких тренінгах навчалося 2 тисячі людей».

Олена від телефонного експерта виросла до тренера. Тепер дівчина навчає інших не стати «брошурами, що розмовляють». Найбільша майстерність експерта – відповідати по темі. Клієнт має почути саме ту відповідь, на яку чекає.
Валентина Дзябура, керівник Київського call-центру «Київстар»:«Цікаво так обслужити клієнта, щоб він залишився задоволеним. І щоб подяка була щирою».
Наталія Дадівєріна, менеджер зі зв’язків із громадськістю Київського управління «Київстар»: «Клієнт повинен бути задоволеним в будь-якому випадку, незалежно від того, з якою проблемоювін звернувся до нас. Київстар – компанія № 1.Вона вкотре підтверджує декларацію про те, що клієнт повинен бути задоволеним».
Кожен експерт за зміну отримує не менше 120 дзвінків. Ті, хто вже звик, стверджують, навантаження – не велике. Початківцям допомагають старші колеги. Хоча літніх із досвідом вcall-центрі зустріти важко. Середній вік співробітників call–центру 22-24 роки.

Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

Черкащину також охопить дослідження МІКС

Після 12-річної перерви в Україні знову стартує масштабне міжнародне дослідження — Мультиіндикаторне кластерне обстеження домогосподарств (МІКС). Його проводить Державна...

Мер міста на Черкащині показав, як облаштовує парк без залучення бюджетних коштів

Міський голова Кам'янки Володимир Тірон показав, як проводиться благоустрій Нижнього парку в місті. Відео, де він інспектує об’єкт, виклали...

Цікаве:

Які спортивні добавки справді працюють: правда без маркетингу

Ринок спортивного харчування щороку зростає – разом із кількістю...

Літнє взуття для активних днів: як обрати ідеальні кеди на теплу пору

У літньому гардеробі важливу роль відіграє зручне, дихаюче та...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас